Thursday, January 1, 2009

TaGgEd by Misshetrek

1. what's your most favourite colour?
- maroon.


2. who is the most important to you?
- arwah Ayah : sebab dia segala-galanya
- Mak : sebab dia syurga saya
- Wati : sebab dia selalu selamatkan saya
- Nadia : sebab dia ialah Nadia


3. how often do you think of committing suicide?
- nauzubillah. saya ni penakut orangnya. takkan berani der nak buat menda ni.


4. do you think you have enough confidence?
- current job saya perlukannya.


5. how many babies you want?
- lima. mak aihh....


6. what is your favourite fruit?
- limau.


7. what is your goal for this year?
- changes.


8. do you believe in eternity love?

- mana ada manusia yang sempurna...


9. what is your worst experience?
- tak berapa ingat.


10. what do you really really want now?
- mimpikan arwah Ayah.


11. what is your bad habit?
- degil.


12. do u have a secret crush?
- ha ha ha.


13. do you cherish every single friendship of yours?
- saya ni bukanlah jenis yang kawan-kawan ramai bersepah, maka saya sangat hargai semua kawan-kawan yang saya ada.


14. what does flying means to you?
- terbang la kan?


15. what do you crave for the most currently?
- shopping Corelle kat Langkawi.


16. are you single/relationship?
- single.


17. what are you supposed to be doing now?
- iron baju dan tudung nak pegi keje esok.


18. what have you done to yourself to make yourself happy?
- macam-macam...


19. what are you hoping for?
- mak saya dikurniakan kesihatan yang baik, adik-adik saya boleh jaga diri mereka dengan baik, dan dapat apa yang dihajatkan.

1 comments:

gadishebat. said...

hehe.
samelaa kite akak.
degil.
;)

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr